So pretty,so smart,such a waste of a young heart.

vineri, 12 februarie 2010

Ribo Jeleu Superioritate Semidivinizata

As I said,Ribo Jeleu..mhm vine de la..jeleuri ?!
AHH DAAA JELEURI.Evident,ce altceva?
Pai totuL a inceput acum aprox.3 ani,cand,timp de cateva zile la rand mergeam cu pungile de HARIBO dupa mine intr'un pub recent deschis in oras,''frumosul'' nostru oras;Eu,fiind obsedata de mult mai mult timp de aceste chestii mici,gelatinoase,multicolore si in toate formele,le'am facut o mini-pubilicitate prin zona.Si clar ca toti de'acolo,inclusiv tipa care a inceput sa'mi zica asa,au devenit dependenti de jeleuri,daca nu dependenti macar se servesc din pungi atunci cand mai dau o tura pe'acolo,gen''Hey Ribo,ce faci? mai ai jeleuri'',''pot sa iau?'',incep sa cred ca sunt profit pe profit motivul fiind jeleurile,ci nu Ribo Jeleu.
Mhm yummy,in fine,chestia e ca lumea ma stie ca Ribo Jeleu aka Superioritate semidivinizata pentru fani,fanii locali doar,[prietenii si mai nou juma'de scoala stiu de ce].Totusi tin sa raman Ribo Jeleu for za'rest of my whole life.Cam atat,sper sa va obisnuiti,cu expresiile daymade,si cu mine evident,chiar daca eu nu am facut'o..inca.Lucky me, mhmyeah!Acesta Nu este un pamflet,si Nu trebuie tratat ca atare,sau poate Nu!


track of the day: Sebastian Komor-Disturbia

3 comentarii: