So pretty,so smart,such a waste of a young heart.

vineri, 26 februarie 2010

,,A'' gives me the mood..

track of the day:Cardopusher-Homeless.

Oarecum am chef sa scriu,ma miră ca tocmai aici,si culmea n'am idei,tocmai eu..jacheremoo.1st.I :heart:core miss him..I miss us,I miss it all the way..Şi mă si ia cu cervicala,cand nu'mi pot indeplini dorinţele din cauze minore..Şi imi făcusem planuri,si acum?Ce'o sa fie,probabil va crede ca nu vreau sa ne vedem ah..da'stie ca nu depinde numai de mine..Nu mai am rabdare inca 2 ani,si stiu ca toti vrem sa fim adulti,iar cand ne vedem la ''locul faptei'' ne dorim sa devenim iar adolescenti,first love and all of that,si ne inunda creieru'cu amintiri placute sau mai putin placute din anii de liceu si nu numai.As vrea sa nu ma mai intreb atata.Nu's genul.Chiar daca atunci cand vine vorba de recunoscut calitati si defecte nu ma duce capul sa le insir de aceea ii las pe altii in locul meu sa le enumere.As vrea sa stau intr'o reduta,Ribo printesa razboinica :laugh: wich will be freakin'cute,sa fiu the leader of the cătun.
Am un chef teribil de a'mi enumera fetish'urile sau pur si simplu lucrurile care ma fac sa mananc jeleuri,multe...dar o las pe alta data ..
vreau vara.il vreau pe El.Acum.si ar fi bine sa imi fie respectate dorintele ca de nu..:laugh:ah,I love my accent.Am renuntat la diacritice.

2 comentarii: