So pretty,so smart,such a waste of a young heart.

joi, 25 februarie 2010

Pasaj

Azi am facut 2 compozitii pentru,trupa,una patetica,si una mai putin patetica,care spre mirarea mea i'a placut profesoarei dar mai am o strofa de transcris..Anyway,ideile mi'au venit ascultand una din piesele trupei VeritaSaga si nu numai.Gen sageata albastra da'nu mai aveau oprire,si le uitam repede,asa ca am scris resturile pe foi plina de ciuda.
Azi mai mult ca niciodata imi doresc o Honda VT1300CX,chiar daca'' tata spune ca atunci cand ploua o sa fiu uda leoarca'' desi nu'i chiar asa si i'am dat destule motive.
Azi mi'am propus sa mananc mai multa salata si sa nu mai fiu chiar asa de complexata dar degeaba ..vechile obiceiuri,iar daca incepi sa ma contrazici tot nu ma las,pentru ca tot eu castig,
Chiar daca in capul meu e un surplus semnificativ de ganduri mai bine m'as apuca de geografie ca maine e 26 si sunt pe,penultima pagina,nr 28,iar norocul n'o sa fie de partea mea,89 de poze pe astazi editate,si INCA astept vara ...

Un comentariu:

  1. expresia lui tata: "o sa te uzi leorca cand ploua" tre traduce cu " o sa iti rupi gatu, fie ca ploua fie ca nu" :))

    RăspundețiȘtergere