So pretty,so smart,such a waste of a young heart.

sâmbătă, 27 februarie 2010

have a break,have a jelly

Sau nu..
track of the day:Implant pentru Refuz - Mental.
Si iar ma mira ca mi'am inceput ziua crezand ca e vineri,si trezindu'ma la 7,dar mi'a cazut capu'n perna la loc oricum.Adormind cu piesa asta in player,am pus'o la track of the day.
Si cum spuneam am revenit si am de gand sa enumar niste lucruri care au o anumita semnificatie pentru mine sau pur si simplu sunt 'obsedata'dupa:
-El-my love <3 detalii alta data :laugh:
-JELEURI-Haribo in special,obsesia mea de cativa ani in afara de ciocolata,clatite,si orez cu lapte;
-Vara-pe langa iarna,este singurul anotimp la care atunci cand ma gandesc ma cuprinde o stare destul de ciudata,in sensul bun;
-Skinny jeans,hanorace,chucks,bandane,maieuri,animal print,my owns,aa da si ma seaca atunci cand vad o pitsi diva pe strada sau un fenomen emo,cu vreun accesoriu sau acel ceva animal print,caci toata chestia asta in alte tari e ceva monoton,adica la noi de'abia acum a ajuns si toate ca oile'ah uite animal print,sunt pe trend',oricum,fazele astea is trecatoare,dar pentru mine nu,adica de multa vreme sunt innebunita dupa animal print things sau leader stuff;
-ffrrruuucte,multe frrructe;
-party time;
-prieteni,prietenii adevarati;
-bani $$$,sa fim seriosi,fara bani nu iese nimic :laugh: si da stiu ca sunt materialista,ete na capricornii astia.
-par lung,
-pandative,chestii vechi,si multe altele ce tin de ele;
-Sibiu,Brasov,Cluj;
-parfumuri,
-carti;
-somn;
-Vama..
-masaj;
-zile de iarna;
-mini-excursiile din vacante la munte cu tata si bro';
-aer curat;
-motoare si masini,
-Nicusor de la Braila si natia lui


aa da si urasc pufuletii,portocaliul,galbenul,si cei care nu au pic de originalitate in ei si habar nu au sa pastreze secrete,stiu ca pe posturile locale s'a anuntat ca imi iubesc fanii,asa de mult ii iubesc incat mama lor ii zoofila iar eu sunt alergica la animale..

loading...

2 comentarii: