So pretty,so smart,such a waste of a young heart.

joi, 11 martie 2010

Crappyscool man,capiş? man

track of the day: skizzo skillz - sambata dimineata

Here comes the weekend,si piesa asta (iar) imi da idei,si ma face sa fiu gen'Da,mai vreau.da'mi,mai e?'pentru simplul fapt ca maine e vineri,si dupa vineri urmeaza sambata ziua care ma descrie si ma pot detasa de toate cele,si dupa sambata urmeaza duminica,somn time,si dupa duminica urmeaza inca 5 zile care de'abia astept sa treaca sa vina iar sambata,sau macar vineri,si fac in asa fel incat sa..treaca,timpul..si sa fie favorabil,pentru mine.Dar vremea face sa'mi cada ceru'n cap.Revenind,I've got it,and I love it,uhm yea!

Tu stii sa tii un secret?In ultimul timp,am devenit gen cutia Pandorei,sau un jurnal,sau cum vrei sa'i zici,daca incepi sa vorbesti cu mine si nu e dimineata,pentru ca atunci cand e dimineata ai face bine sa stai pe blatu'tau,asa ca o (),poate ai afla niste chestii pe care la inceput nici nu'ti imaginai ca o sa le aflii,nu de la mine..Nu ma suportai,treceam cu scarba pe langa tine,iar acum mi'esti prietena.Feminin da.Like always..yea,all the bitches are womens.

Nu e ca nu as putea sa tin secrete,pot,stiu,o fac.Destainui'ti'va!Mie!Chiar va rog,si pe urma aveti pe cine sa dati vina ca v'a ranit stiu eu ce.Mi'e de ajuns sa stiu ca am prieteni adevarati care se numara pe degetele cu,care te stergi * si nu toate jegurile inutile,facand pe Noe,si dandu'mi comenzi,nu sfaturi.Lick it hardly!
N'am ajuns inca la mana nimanui,sa ma manevreze asa.Au profitat multi,nu ca nu mi'as fi dat seama,da'tot ei au plecat capu'si au trecut la rand.



Tot ce'mi trebuie,am deja,Ce'mi va trebui,ajunge pe parcurs;
Ce nu am inca,inseamna ca nu am nevoie.
Si mi'am dat seama ca folosesc in exces 'azi',sau aud niste cuvinte care se repeta pe parcurs.Ah,o sa scriu si despre astea..

Si totusi,imi place ca fanii ma iau drept model,'cuz I can,si inca nu ati vazut nimic.

PS: I'm his only woman,
The one who can brake into pieces
Feeling scars in the silent night
Coming and free this,
Hear those cold lies.
But this time I won't fail,
I'll hold him tight.
Skin on skin,
forever..
or..

loading..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu